Často sa nás pýtate. A my vám radi odpovedáme.

Pripravili sme pre vás najčastejšie otázky a odpovede na ne. Ak vás napadla nová otázka, sem s ňou, radi poradíme.

Cieľom nášho tímu je dosiahnuť, aby vaše objednávky boli presne podľa vašich predstáv. Náš tím podpory vám pomôže s realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním, zaplatením alebo jednoducho so špecializáciou objednávky na vaše potreby.  Sme tu pre vás!

Kedy mi bude tovar doručený?

Tovar vám bude doručený do 7 pracovných dní od prijatia platby.
V období najväčšej vyťaženosti sa dodacia lehota môže líšiť, o čom vás budeme vopred informovať.

Chcem si objednať, čo mám robiť?

Objednávku vytvoríte priamo na našej web stránke alebo nám napíšte správu na naše sociálne siete. Radi vám s tým pomôžeme.

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

V snahe šetriť životné prostredie, faktúru obdržíte v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu:  Objednávka vybavená.

Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:

– Preverte, či ste zadali správne emailovú adresu.
– Prekontrolujte spamový kôš a reklamy vo vašom emailovom účte.
– Počkajte určitý čas, kým náš systém vygeneruje email.
– Ak ste stále neobdržali email, potom nás prosím kontaktujte.
 

Je od vás poštovné zdarma?

Zatiaľ je nastavené poštovné zdarma pri objednávke nad 80€, ale nie je vylúčené, že sa to môže zmeniť, preto je dôležité sledovať našu stránku a sociálne siete, kde sa dozviete vždy aktuálne informácie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Ak nie, nevadí neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára a my sa vám čoskoro ozveme.